طبیعی ست که به عنوان یک پزشک و متخصص ، خدمات فضای آنلاین از طراحی سایت پزشکی گرفته تا بازاریابی و تبلیغات، برایتان فضای آشنایی نباشد.

 

از طرف دیگر شرکت ها و افراد زیادی ادعا میکنند که میخواهند به شما کمک کنند ، و هر کدام هم ادعا میکنند بهترین هستند.

 همه ی این ها یک طرف. نرخ وقیمت های بسیار متفاوت طرف دیگر.


خیالتان را راحت کنم نه صرفا برای شما که پزشک هستید، کلا برای انجام پروژه ها و خدمات آنلاین تعرفه ی دقیق و مشخصی وجود ندارد. و این نگرانی برای همه ی کسانی که متقاضی دریافت این خدمات هستند وجود دارد.

نه مبلغ بسیار بالا برای یک خدمت مثل طراحی سایت نمایانگر کیفیت کار است و نه مبلغ های خیلی پایین موجه هستند. هر کسی بنا به حساب و کتاب خودش قیمتی میدهد.
بحث برند در فضای آنلاین هم مثل محیط فیزیکی همچنان وجود دارد. برخی شرکت های پرآوازه ای که مبالغ سنگین برای خدماتشان تعیین میکنند و نهایتا کار شما را با مبلغ بسیار پایین تر انجام میدهند.

و از طرف دیگر افراد و شرکت هایی هستند که آنقدر قیمت را پایین می آورند که شما به کیفیت کار شک میکنید.

با تمام این اوصاف، 

چطورمیتوانید به عنوان یک پزشک و متخصص انتخابی داشته باشید که بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما باشد و از انتخاب تان نهایتا راضی باشید؟!

در ادامه به عنوان فردی که سالهاست در حوزه خدمات وب به ویژه در حوزه پزشکی فعالیت میکنم ، این نکات را پیشنهاد میکنم تا در نظر داشته باشید

 

در مورد نمونه ی کارهای قبلی بپرسید

نمونه کارهایی که  شرکت یا فرد قبلا در این حوزه انجام داده است میتواند نشانگر کیفیت کار و صحت ادعاهایش باشد.
البته توجه داشته باشید نمونه کارهایی که معرفی میکند حتما نمونه کارهای خودشان باشد.
برای مثال اگر میخواهید طراحی سایت پزشکی انجام  دهید نمونه ی از طراحی سایت در این حوزه درخواست کنید. 
یا اگر میخواهید روی بهینه سازی سایت کار کنید  و نمایش در رتبه های برتر گوگل را به وی بسپارید حتما در رزومه کاریشان بررسی کنید تا عبارات کلیدی سئو شده و موفق داشته باشد.
صحت هر ادعایی در حوزه ی سئو با جستجو در گوگل براحتی مشخص میشود .
برای مثال ما در سامانه جراحی های زیبایی سپیدیار با عبارت های زیادی در حوزه جراحی ها و خدمات زیبایی و سلامت، توانسته ایم جایگاههای بالای گوگل را در اختیار بگیریم که یک نمونه ی کار حرفه ای و خوب برای تایید کیفیت کارتیم متخصص ما به حساب می آید 



– به اندازه نیاز هزینه کنید

شما به عنوان یک پزشک و متخصص نیاز به طراحی سایت عجیب و غریبی ندارید که بخواهید هزینه های سنگین بپردازید.

مطمئنا سایت هایی هستند که بنا بر هدف شان، نیاز به برنامه نویسی های بسیار سنگین دارند و در نتیجه تیم های چندین نفره برنامه نویس و پشتیبان پیوسته درحال کار روی وب سایت هستند. و مطمئنا هزینه طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی این سایت ها بسیار بالا خواهد بود.

ولی شما به عنوان یک متخصص پزشکی نیاز به وب سایتی دارید که بتوانید با بیماران احتمالی آینده و بیماران فعلی تان ارتباطی موثر برقرار کنید و بتوانید اعتمادشان را نسبت به خودتان و حرفه و تخصصتان جلب کنید.
 
برای موفقیت و اثربخشی یک سایت پزشکی جذب بیماران احتمالی جدید و محتوایی که بتواند این بیماران احتمالی را به مراجعین واقعی شما تبدیل کند، اهمیت بسیار بالاتری دارد تا داشتن یک سایت پزشکی پیچیده و گران قیمت!

 

 

اطلاعات و دانشتان را بیشتر کنید یا با فرد متخصصی در این حوزه مشورت کنید

شما به کسی که سالهاست نمایشگاه اتومبیل دارد نمیتوانید ماشین رنگ شده را به عنوان ماشین بدون رنگ ارائه کنید. این روند در همه تخصص ها حاکم است. شاید برخی شرکت ها و افراد از کم آگاهی طرف مقابل سو استفاده کنند و با چرب زبانی و چند اصطلاح انگلیسی بخواهند کارشان را خیلی خاص نشان دهند ولی یک فرد متخصص ، این توانایی را دارد که متوجه صداقت گفتار فرد مقابل شود.

 

در ابتدا برای شناخت بیشتر، کار را در پروژه های محدودتر تعریف کنید 

در نهایت واگذاری هر پروژه یک نوع همکاری دوطرفه بشمار میرود. بهتر است به جای اینکه  اولین پروژه را برای زمان طولانی ببندید و کارهای زیادی تعریف کنید، اجازه دهید تعریف خدمات جدید، در بلند مدت اتفاق بیافتد تا در این زمان بتوانید نه تنها با تخصص شرکت یا فرد مجری، بلکه با دیگر جنبه های مهم مانند پیگیری ، پاسخگویی و … نیز آشنا شوید.